Monday, October 8, 2012

23rd.

Bismillah, dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha mengasihani..

Assalamualaikum..

Syukur Alhamdulillah, hari nih genap umur saya 23 tahun. Terima kasih ya Allah, atas kehidupan, nafas dan degup jantung yang Kau berikan untuk dua puluh tiga tahun ini.

Ibu, terima kasih atas tempoh sembilan bulan sepuluh hari saya berada dalam rahim ibu.. Saya tau, ibu terpaksa lalui kesakitan dan kepayahan dalam tempoh itu. Pengorbanan ibu, kasih sayang ibu, segalanya akan sentiasa saya ingat dan tak akan saya lupakan.

Ibu, Ayah.. Terima kasih sebab menjaga saya, mendidik saya, mendewasakan saya menjadi seorang gadis seperti sekarang ini. Tanpa itu semua, saya takkan mampu berada di mana saya ada sekarang. Alhamdulillah, saya bersyukur dengan rezeki yang Allah telah kurniakan kepada saya.

Buat keluarga dan teman-teman yang saya sayangi, terima kasih sebab sentiasa berada di sisi untuk tiap detik dan waktu.

Encik Tunang, terima kasih sebab sentiasa di sisi saya saat susah senang, sedih gembira. Semoga Allah permudahkan segala urusan dan perancangan kita, insyaAllah. Saya sayang awak, juga keluarga awak.




P/S: Tahun nih sambut ulang tahun kelahiran sebagai tunangan orang, tahun depan? InsyaAllah.. Buat kalian yang sentiasa mendoakan, hanya Allah jua yang mampu membalasnya :)

31 feedback(s):

syamimi fatin said...

kak yana, happy birthday... semoga diberkati n bahagia selalu :D

Nufa Fatin said...

Assalamualiakum. Happy Birthday sis! Semoga sentiasa murah rezeki. I love reading your blog. Btw birthday kita samaa :)

http://allaboutciknufa.blogspot.com/2012/10/alhamdulilah-im-19-and-im-awesome-p.html

Nur Azila said...

kak... happy belated birhday... :)

Nur Azila said...

kak... happy belated birhday... :)

:: myzaa mia mieza :: said...

heppy 23rd besday dear..
erm out of topic..nk tanye..yana nye interview bile??
e41..

cerita seorang mayahsastriah said...

Happy belated birthday kak..Wish u all the best..success in ur life..Happily ever after with en.tunang :)..birthday sya n kakk dlam blan yg sama la..tpi sya 19.okt..heheh..lmbt skit dri kakk :)

klu sdi,singgahla lwat blog sya juga kak http://duniamayah.blogspot.com/
:)

nabila azmi said...

selmt hri lhir kak=)...

Rin Saharina said...

Happy belated birthday Lyana. Hopefully all ur wishes will come true.Amin :)

WILD CAT LADY said...

amin.. akak doakan lyana.. suka sangat tengok gadis berakhlak mulia mcm ni =)

:: Sarah Zainuddin :: said...

HB dear! Semoge sihat selalu & murah rezeki ye. :)

TeTerBanG said...

kak lyana...hepy besday! saeng il chukka haeyo :D moga Allah mmprmudahkan sgala urusan n perancangan kak lyana. moga dlmpahkan rzeki yg halal, moga dpnjangkan umor dlm kbaikan, moga brjaya di dunia n di akhirat, moga tbah hdapi dgaan hdup. may Allah bless kak lyana :)

Shahada Fauzi said...

Alhamdulillah..semoga yana sentiasa dalam lindungan Allah dan berbahagia selalu di samping tersayang..selamat ulangtahun kelahiran..

#walaupun dah ucap kat fesbuk nak ucap lagi kat belog..hehe..;p

Miza Yusof said...

Happy Birthday Yana :)

Zakia said...

happy birthday kak yana..semoga happy selalu.. :)

Shazwani Ramly said...

selamat ulang tahun kelahiran kak yana :)

heee. sukanya tgk birthday girl ni. haha. sweet je kan.
semoga pnjang umur dan dimurahkan rezeki :') happy always.

anis scha said...

Happy birthday sis!! :)

! nurul ! said...

hapyyy bufday beautyyyy..
jgn lupe singgah ea http://duniamerahmerah.blogspot.com/

Ssan said...

selamat hari jadi :) nice years ahead!

Nana Farhana said...

hepy belated birthday yana!;)

zila manaf said...

hepi bufday~

nina said...

hepi besday...:)

cimon said...

Hepi Besday. Moga panjang umor & murah rezki slalu. (^v^)

p/s: Makanan tu nampak sedap, kdai kat mane ek?

Aei Amrun said...

happy belated birth day :)

bw jer..terlalu jalan ni..hehe

aeidahlatiff.blogspot.com

Lyana Hisham said...

syamimi, thank syg.. aminn.. u too :)

nufa dear, happy belated birthday! sorry dear, baru smpt bc.. may Allah will always be with u :)

azila, thank u syg :)

myza, surat br smpai smlm.. iv next week :) thank u ya

Lyana Hisham said...

mayah, thank u syg! happy birthday in advance :)

nabila, thank u dik :)

rin, thank u dear :)

wild cat lady, many thanks sis.. aminn, insyaAllah :)

Lyana Hisham said...

sarah, thank syg! :)

teterbang, thank u so much syg.. aminn.. doa yg sama utk kamu juge :)

shahada, hee terharu.. thank u syg :)

miza, thank u :)

Lyana Hisham said...

zakia, thank u dik :)

shazwani, girl lg ke? hehe.. thank u syg :)

anis, thank u :)

nurul, thank u sweety :)

Lyana Hisham said...

ssan, aminn.. thank u :)

nana, thank u :)

zila, thank u :)

nina, thank u :)

Lyana Hisham said...

cimon, thank u! hee kat TGi Bkt Bintang :)

aei, thank u ya :)

ورداحوسنى said...

hepy belated birthday kak lyana..
semoge bahagie selalu brsame incik tunang. hehe
wish u all the best kakak :)

Lyana Hisham said...

thank u dearest.. aminn :) u too syg, may Allah will always be with u..



 
Copyright @2016 Lyana Hisham
All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi
Powered By
Blogger.com