Sunday, April 21, 2013

Save the date ♡

Assalamualaikum..

I really feel unbelievable earlier today to see our names on the wedding card. Rasa macam lama gila tenung card, belek-belek sampai tak larat nak belek dah. Gosok-gosok mata, "Betul ke nama nih?" Hehehe..

Nur Liyana & Muzakkir

Syukur Alhamdulillah, around one week plus dah siap. Design yang cukup simple, I really love it so much! Encik Tunang pun cakap cantik. Ini card untuk wedding side saya :)


After seven years with ups and downs, moga Allah permudahkan segala 
urusan dan perancangan kami :')

Bila fikir-fikir balik, rasa macam tak percaya kami berdua bertahan hingga ke saat ini dengan izin Allah. Walau bermacam-macam dugaan yang saya dan dia lalui, syukur pada Allah jodoh kami masih kuat.. insya-Allah hingga ke akhir hayat.

Buat yang mendoakan, terima kasih yang tak terhingga daripada saya dan dia. Hanya Allah jua yang mampu membalas segala kebaikan dan doa kalian. Terharu rasanya sebab ramai yang selalu berikan saya kekuatan bila saya jatuh dengan doa dan nasihat. Rasa beruntung, ada kawan dekat dan kawan jauh yang baik-baik :)

Untuk kamu teman-teman yang sentiasa setia di sini, kalau nak datang ke majlis walimatul urus saya yang serba sederhana, nanti email address okayh? Hantar pada email nih, lyanahisham@yahoo.com. Insya-Allah hujung bulan nih saya mula pos, so that wedding card sampai on the right timing. Teringin juga nak jumpa. 

Till then, such a long day today. Penat. Selamat malam dan mimpi indah!

Assalamualaikum..


19 feedback(s):

HaFizaH aYu said...

menghitung hari dah ni..congrats lyana

NZ said...

Huhu kalau nak gi dekat dah dengan rumah saya. Tapi tu la, masa majlis tu esoknya kemungkinan viva. Apa pun selamat pengantin baru in advanced ye kak yana. Adore sangat kat kak yana. Nanti letak gambar wedding banyak2 tau kat blog. :)

Rin Saharina said...

Alhamdullilah, semoga semuanya akan dipermudahkan :) padanlah tgk gmbr yana makin berseri2, meaningful date da dekat rupanya. btw, congrats pretty =)

Mysara Ab Rahman said...

mnjelang detik bahagia..
moga sgalanya berjalan lancar..:)

Shazwani Ramly said...

tahniah ;)

Cik nadya said...

tahniah kak ^^

MasReena said...

Tahniah Lyana, kami doakan awak bahagia hingga ke akhir hayat ye =)

Pengalaman Beli Perabot Di IKEA

panglima harapan said...

wow! kak lyana kita ni dh nak kahwin. thniah kak lyana! :D hehe..eksaited ni. tringin nak prgi knduri kak lyana. tp...sy dok jauh sgt. sy kat kedah. huhu...btw kak lyana n abg muzakkir, congratz for ur wedding. sy doakan kak lyana n abg muzakkir bhgia hingga ke akhir hayat. may Allah swt bless both of u :D

M-lina said...

congrats sis!

Fatin Ruslin said...

i hope boleh pergi your wedding. lama dah jd silent reader u :)

Shahada Fauzi said...

tahniah yana..alhamdulillah...semoga segalanya dipermudahkan buat kalian berdua..tak tau la dapat pergi ke tak..sebab tarikh yg sama besfren kawen kat jaybee..hehe..tapi kalau nak kad nak simpan boleh tak agaknye..:P

naaisyah S said...

Tahniah Kak Lyana! :)

LaLa mhdnor said...

congrats sis :)

semoga semuanya berjalan seperti yg dirancang, InsyaAllah, Amin :)

Shima Mazlan said...

u nyer wedding sama tarikh dgn i .. sama2 la kita kongsi ary bahagia .. huhuhuuh .. nway congrats ..

Linda said...

hai liyana! im new here, sudi2 la kenal n folo belog sy okeh...anyway, citarasa kita same, dlu kad kawen sy pon just white + grey..more exclusive, xserabut dan tak mcm kad raya sangat hihi...
http://spedaloca.blogspot.com/

nona sani said...

hehe,,wah3!! tahniahh,smg slmt,haa..nona udk psir gudg jb jerpp...hehe.. time tu cutii sem,lau xde pape,leh je joiin,,hehe,,nk tgk..hhee,,emel me..hhe smg bahagia......

nur2dunia@gmail.com

cimon said...

Moga majlis dan usia perkahwinan nya nanti diberkati Allah Taala. (~_^)

Anonymous said...

Nak kad

Anonymous said...

singgah sini .. cikpipielovemierul.blogspot.com



 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com