Thursday, October 13, 2016

Cara Mudah & Jimat Untuk Menjadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum and Hye

Entry ini khusus untuk anda yang belum pernah menjadi Ahli Shaklee lagi, ada special offer yang jauh lebih menjimatkan dan menguntungkan anda jika anda mendaftar sebagai AHLI SEBELUM 15 OKTOBER 2016.

Excited tak nak tahu? :)

Sebelum itu, Yana nak share apa yang best nya mendaftar sebagai Ahli Shaklee. 
Antara kelebihan mendaftar sebagai Ahli:

Pertama sekali, semestinya anda berpeluang untuk menikmati HARGA AHLI untuk setiap pembelian produk. Setiap bulan juga Shaklee ada promo untuk produk yang berbeza beza, anda juga layak untuk menikmati HARGA PROMO bagi produk tertentu setiap bulan.

Kedua, untuk setiap pembelian melebihi RM480 dalam 1 bulan, anda juga berpeluang untuk mendapat bonus dalam bentuk cash yang akan dikreditkan terus ke akaun anda. Bonus bermula dengan 5% hingga 21%, bergantung kepada berapa jumlah pembelian anda setiap bulan.

Ketiga, anda berpeluang untuk menyertai team Yana untuk memulakan bisnes sekiranya anda berhajat untuk mula serius berbisnes. Yana akan guide anda sebaik mungkin, dengan pengalaman Yana sendiri selama lebih 3 tahun Yana menyertai bisnes Shaklee. Alhamdulillah, Yana sendiri kini berada di rank tertinggi iaitu MASTER COORDINATOR dan anak didik Yana sendiri sudah ramai yang memegang income 4-5 angka sebulan.



SHAKLEE bukan MLM biasa, yang mana anda kena head hunting untuk dapatkan bonus besar. If anda nak bonus besar, Yana akan ajar anda bagaimana caranya untuk score sales. 

Okayh, berbalik kepada special offer untuk anda yang ingin mendaftar sebagai Ahli sebelum 15hb ini:

Anda berpeluang untuk mendapatkan FREE GIFT 1 BOTOL LECITHIN atau 
1 BOTOL VITAMIN C.

Caranya?

Pertama, sekiranya anda mendaftar sebagai ahli dan anda membuat pembelian produk melebihi RM350 atau 100 uv (point), anda layak untuk mendapat 1 BOTOL LECITHIN secara percuma. Untuk anda yang tak tahu, LECITHIN berfungsi untuk PECAH LEMAK dan juga MENGUATKAN DAYA INGATAN.

Kedua, sekiranya anda mendaftar sebagai ahli dan anda membuat pembelian produk melebihi RM670, anda layak mendapat FREE MEMBERSHIP + FREE 1 BOTOL VITAMIN C + CASH BACK BONUS +-RM40.

Untung kan? :)

Grab this opportunity and contact me now for registration as member.

Have a nice day lovelies!



 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com