Wednesday, August 11, 2010

Konvokesyen :)

Salam to all readers and followers kesayangan sekalian. How's your first day of puasa? Okay tak? Ke ade terlupa termakan terminum terkorek apaper yang tak patot tuu.. Haaa! Pagi tadi kan, saye hampir terminom air mineral bile bangun dari tido sebab memang habit hari-hari macam tuh. Nasib laa teringat, "Ehh, kan aku puasa hari nieee!" Terus cawan diletakkan kembali ke tempat asal ;p


Mari straight to the point tak mau belok-belok. Entry kali nih nak update pasal hari konvokesyen semalm iaitu 10 Ogos 2010. Saye kini seorang graduan. Yeay! Tak nak bebel panjang tau korang pun memang nak usha gambar jer pon. Haa tak?? Alaaa.. Ngaku jer tak baim tipooooo.. Hee :D




Neves.. Macam nak pegi exam! 









And then muncul encik kesayangan.. Dier sampai lewat sikit. Sanggup pegi kelas pagi lepas tuh ponteng kelas petang hanya untuk datang konvo saye. Terharuuu :')





(amik feel untuk taon depan ;p)




Actually banyak giler gambar tapi upload sikit jelah erk. 1/4 kot dari semua gambar. Hehee :D Malam ayah belanja makan kat Rimba Klasik, Bangi. Ingat nak pegi SOHO tapi tutop pulak mane-mane lah janji kenyang dah lah tak makan dari pagi. Isk! Isk! Tuu lah eksaited sangat nak naik pentas kan.. Kononnnn! ;p



Yeay dapat cake! :D

Okay lah sampai sini dulu yer. Jangan tido lewat nanti tak bangun sahur pulak! Have a nice day readers and followers tersayangg. Selamat bersahur nanti, selamat berpuasa dan selamat beramal di bulan yang mulia nih. Bai!~



 
Copyright @2016 Lyana Hisham
All Right Reserved
Designed By Shahada Fauzi
Powered By
Blogger.com