Wednesday, September 3, 2014

COLLAGEN TERBAIK, hanya dari Shaklee.

Assalamualaikum lovelies :)

Sometimes, most of the women out there will only care about their outer beauty. Beli skin care mahal, make up mahal. Tapi part dalaman mereka abaikan begitu sahaja. Sebenarnya, tak cukup dengan hanya menitikberatkan aspek kecantikan luaran atau fizikal, kecantikan dalaman juga penting untuk kita jaga. Bila dalaman kita sihat, insyaAllah luaran pun automatically akan sihat malahan kita juga akan nampak lebih fresh and bertenaga.

Bagi Lyana sendiri, Lyana sangat mementingkan kualiti sesuatu produk sebelum Lyana membuat keputusan untuk memiliki dan menggunakannya. Lyana tak kisah harga yang agak mahal sedikit tetapi semestinya berbaloi-baloi dengan harga yang kita spend. 

Same goes to bila nak beli baju, kasut or handbag may be. Lyana prefer beli yang mahal sedikit dan berkualiti so that barang tu tahan and boleh pakai lama. Lagi membazir sebenarnya beli yang murah tapi pakai sekejap jer dah tak elok. Rasa-rasa budget lari? Simpan duit, kumpul. Dah cukup beli lah barang yang mahal sikit tetapi kualiti dia terbaik.

Okayh, berbalik kepada kecantikan dalaman tadi. Especially for those yang mencari produk untuk kecantikan untuk dalaman, Shaklee ada menawarkan produk COLLAGEN POWDER yang sememangnya superb and terbaik khusus untuk yang mengalami masalah kulit seperti jerawat, jeragat, parut jerawat, bintik-bintik hitam dan putih yang banyak, kulit tanned akibat sinaran UV matahari, parut luka lama, parut berlubang, kulit terlalu sensitif, kulit terlalu oily atau terlalu kering dan lain-lain lagi masalah kulit. InsyaAllah dengan mengamalkan Collagen Powder nih secara consistent, lepas nih kulit bebas daripada cela dan tak perlu lagi nak make up tebal-tebal dah.



Retail Price: RM298

September promo harga best price for 1 BOX, jimat lebih RM50.
Beli 6 boxes of Collagen Powder dapat 1 box FREE.

Also.. Lyana ada special offer untuk FREE MEMBERSHIP for those yang nak purchase Collagen Powder nih. Nak tau cara-caranya boleh contact Lyana nanti okayh :)

Antara Kelebihan Shaklee Collagen Powder:

❤ Anti-penuaan- Mengecilkan liang pori yang kelihatan pada muka, menghilangkan kedutan dan garis-garis halus.

❤ Mengembalikan keanjalan pada kulit- Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut.

❤ Melembap- Mengurangkan rasa kering dan gatal pada muka, mengelakkan kulit mengelelupas. Bagi kulit berminyak, Collagen Powder membantu mengawal minyak pada muka.

❤ Mencerah- Mengurangkan pigmentasi, jeragat dan menjadikan tona kulit lebih sekata serta lebih cerah secara keseluruhan.

❤ Menegang- Membantu menganjalkan payu dara

❤ Menyubur- Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta rambut lebih tebal dan bersinar.

❤ Meningkatkan pergerakan- Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang.


  • Meningkatkan kelembapan kulit ~ 90%
  • Mengurangkan kekasaran dan kekeringan ~ 75%
  • Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan ~ 71%
  • Meningkatkan kelembutan dan kelicinan ~ 69%
  • Meningkatkan pemakaian kekal mekap ~ 60%
  • Meningkatkan keanjalan, ketegangan dan elastisiti ~ 55%
  • Meningkatkan ketebalan rambut ~ 54%
  • Meningkatkan keserian, tona dan warna kulit ~ 50%
  • Mengurangkan garis-garis halus dan kedut-kedutan
  • Faedah tambahan: menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang, membantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut.

Lyana rindu nak consume Collagen Powder nih, almaklum lah pregnant kena stop kan. So yang consume Lyana punya of course lah my dear ibu. Tapi, yang bagusnya Collagen Powder nih boleh dijadikan sebagai masker muka tau. So biasa Lyana akan ambil sedikit untuk buat sebagai masker, selebihnya Lyana bancuh dengan Orange Juice bagi ibu minum :)

Biasanya masker Lyana buat 2 kali seminggu, time malam sebelum tidur atau pagi selepas Subuh. Hasilnya memang berpuas hati sangat-sangat. Nih antara sebab Lyana suka produk Shaklee, bukan sahaja untuk consume malahan nak buat masker muka pun bolehhh.

Lyana share kat sini yer antara produk Shaklee yang boleh dijadikan sebagai masker:

✿ Collagen Powder
✿ Vivix
✿ ESP
✿ Vitamin C
✿ Vitamin E
✿ Alfalfa Complex

For orders and inquires, boleh contact Lyana via Whatsapp, WeChat or Message okayh. Strictly no calls please, I need my own privacy too :)

Till then, jom sihat and cantik secara semula jadi dengan Shaklee!

Assalamualaikum.


Your Shaklee Independent Distributor
NUR LIYANA | lyanahisham@yahoo.com
Whatsapp: 0162099703
WeChat ID: lyanahisham
Instagram: @lyanashaklee & @lyanahisham_
Facebook: Lyana Hisham or White Lavender (page)

#ShakleeEffect #s2ufamilies #s2United  


 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com