Thursday, August 15, 2013

Peluang Bisnes Bersama Shaklee :)

Assalamualaikum..

Selalunya kite banyak cerita pasal produk Shaklee yang bagus-bagus kan? Tapi hari ni kite tak nak cakap pasal produk, tapi nak share sikit pasal peluang keemasan yang Shaklee tawarkan untuk mereka yang berminat untuk berbisnes.

Tujuan kite semasa mula-mula join Shaklee, selain daripada nak makan sendiri, kite jugak memang berminat nak cari side income. Almaklumlah lepas kahwin nih expenses makin tinggi tambahan pulak hari tu weeding memang habis simpanan. Siapa kata nak kahwin tak perlu keluar banyak duit? Silap tuu.. Takkan nak harap duit parents semata kan.. Then lepas kite lama sikit join Shaklee, kite dah tak nak toleh ke belakang lagi, sebab terlalu banyak PELUANG yang Shaklee tawarkan kepada ahli. Apa sebab kite nak serius di dalam Shaklee?

  • Potensi yang mudah
  • Peluang yang cerah
  • Modal yang sangat rendah
  • MLM yang sangat adil dan tidak seperti MLM lain yang mengutamakan mencari ahli semata, tapi kami berpegang kepada produk kami yang terbaik
  • Shaklee adalah syarikat yang stabil, yang telah lama bertapak di Malaysia, produk yang selamat, berkesan dan mendapat kelulusan KKM

Sebelum tu, kite nak kongsikan kelebihan buat bisnes sebagai ahli shaklee.
Shaklee menawarkan 3c:
  • Cash
  • Car
  • Convention

Cash ialah untung berbentuk duit iaitu Untung Jualan dan Bonus yang diberikan oleh Shaklee.

Car ialah bonus kereta yang diberikan oleh shaklee. You can choose your dream car and Shaklee will pay for you :)

Convention ialah bila mana ahli shaklee yang efektif akan mendapat Award semasa majlis itu dijalankan. Ahli bukan sahaja dapat duit dan bonus kereta, tetapi juga peluang untuk mengerjakan umrah, bercuti yang ditanggung sepenuhnya oleh shaklee.

Apabila kita dengar MLM, mesti dalam otak dah rase ni semua penipuan. Kite dulu pun macam tu, tak dinafikan. Tapi sejak sertai Shaklee, kite tak rasa menyesal langsung and semakin yakin mendapat rezeki yang HALAL daripada MLM.

Sebenarnya, untuk berjaya di dalam MLM, kita perlu pandai memilih LEADER. Group kami tidak seperti group lain yang hanya mencari ahli baru, dah membiarkan mereka terkapai-kapai sehingga rasa lost dan rugi sertai bisnes ini.

Dalam group, kami mementingkan pengetahuan mengenai nutrisi melalui coaching yang dijalankan. Sebagai mentor, kite akan guide sehingga semua ahli group mencapai apa yang kite nak dalam menyertai bisnes nih :) Untuk berjaya, usaha yang bersungguh-sungguh dan berterusan amatlah penting. Tapi usaha bersendirian tanpa panduan dari leader yang betol akan menyukarkan perjalanan ke arah mencapai kejayaan hingga berjaya mendapat income sehingga 4-5-6 angka.

Oleh itu, sesiapa yang ingin mendapat tunjuk ajar daripada kite, ingin nak merasa pegang income 4-5-6 angka, boleh contact kite for further info. Alhamdulillah sekarang nih kite dah berjaya meraih income 4 angka, insya-Allah akan terus mengejar lebih lagi. Even dalam Islam sememangnya menggalakkan kite berniaga, tapi biar lah secara halal :)

For more info, email kite: lyanahisham@yahoo.com

Till then, have a nice day ahead dearies.. Assalamualaikum.


 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com