Wednesday, December 26, 2012

Advertisement: To whom it may concern.

Assalamualaikum dearies..

Lately I've been receiving few emails from some of my readers yang berminat nak advertise kat my blog. Okayh, memang tak pernah terfikir pun pasal nih sebab usually cuma advertise kan business sendirian berhad :)

Disebabkan dah ramai mula bertanya, maka saya berfikir tak salah kalau saya buka peluang untuk mereka yang berminat nak letak advertisement di blog saya nih. Untuk yang berminat, boleh pilih options di bawah:
  1. Side bar only (permanent)
  2. Entry only (randomly about the things you wanna advertise)
  3. Side bar + entry
Saya akan charge yuran tahunan, means anda bayar setahun hanya 1 kali sahaja. 

If you're interested, you may email to me at lyanahisham@yahoo.com and then I will provide you the rate for the option that you choose.

Till then, have a nice day ahead dearies.



 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com