Tuesday, July 9, 2013

Salam Ramadhan.

Assalamualaikum..
 
Syukur Alhamdulillah Ramadhan menjelma lagi. Terasa macam baru jer kita lalui Ramadhan tahun lepas kan? Tup tup dah nak puasa balik.. Tapi tahun nih dah lain sikit, my first time sambut kedatangan bulan Ramadhan dengan Encik Suami :) insyaAllah..
 
Nih nak share dengan uols pengalaman saya amalkan supplement dari Shaklee iaitu ESP, GLA complex, vitamin C & vitamin B-complex..
 
Hasilnyaaa.. Tadaaaaaaaaa.....
 

Kulit muka semakin sihat, tak kering and halus.. Beutskin saya stop sebab plan nak pregnant, SNE capsule pulak saya jadikan ubat sapu kalau cik jerawat timbul sbb SNE capsule tu memang paling cepat untuk hilangkan jerawat dan parut malahan jeragat pun boleh baik jugak :)
 
Supplement Shaklee memang terbaik, alhamdulillah puas hati sangat makan. Yang lelaki pun ada supplement sesuai jugak tau, nak tau boleh refer dengan saya okayy sebab Encik Suami saya pun makan jugak. Untuk yang perempuan kalau nak refer pada saya, just in case awak pregnant tolong inform sebab Shaklee memang ada supplements yang khusus untuk pregnant ladies tau.. Yang dalam pantang pun sama.
 
Untuk bulan Ramadhan nih, kalau ada yang masih tercari-cari supplement yang sesuai untuk bekalkan tenaga lebih lama and tak cepat letih boleh cuba Set Mighty Gems dari Shaklee okay uols.. Paling sesuai untuk mereka yang kerja luar, banyak travel, ibu mengandung yang selalu ada masalah tak tahan untuk berpuasa juga highly recommended untuk try set nih :)
 
 
All these are mix together for your energy so that tak de lah tengah hari dah rasa letih and lesu. Memang great combinations tau untuk mereka yang kerja berat, banyak travel sana sini or kerja kat sites. InsyaAllah kalau amalkan set nih masa sahur uols rasa lagi fresh and bertenaga sepanjang hari.

Macam saya sendiri, sahur saya suka makan nasi dalam kuantiti yang sedikit atau makan roti. Then only minum Set Mighty 3 Gems nih. Yang paling best pasal Performance drink nih dah lah rasa dia sedap, lepas tu buat kita kurang rasa dahaga. Ini kerana Performance drink nih sejenis minuman isotonik yang seimbangkan bendalir dalam badan. Itu yang kurang dahaga tu.. Paling saya happy sebab bibir tak kering and pecah-pecah lagi macam puasa tahun-tahun yang lepas. Alhamdulillah :)
 
Berminat untuk try boleh contact saya for further info okayy :)


Boleh juga beritahu saya masalah yang uols alami untuk saya recommend supplements yang bersesuaian.. InsyaAllah :)
 
Till then.. Selamat menunaikan ibadah puasa.
 
Assalamualaikum..


4 feedback(s):

panglima harapan said...

wahh!! kak lyana smakin berseri2, tmbah2 plak bila dh jadi wife abg muzakkir ;D

btw kak lyana, selamat berpuasa. smoga kita suma dipermudahkan oleh Allah swt, diberikan kekuatan n kesabaran utk berpuasa kali ni :)

Cik Zeeyta said...

salam ramadhan :)

hilly said...

Subhanaallah, semakin cantik Kak Lyana sekarang. Naik seri sejak dah bergelar isteri. Apapun, selamat menjalani ibadah puasa, semoga ramadhan ini akan bertambahnya amal kita. In sha Allah

Unknown said...

sy mkn esp, vit e n vit c..
tp stokis ckp stok vit c xde..
terpaksa amik yg chewable je..

btul ke satu msia xde stok sis?huhu



 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com