Thursday, July 18, 2013

Product Sharing: Vivix Shaklee

Vivix Shaklee merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia. Ia dicipta selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia. 

 Mengapa saya kata Vivix Sangat Bagus dan Terbaik Untuk uols?

 1) Kerana Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia 

  • Setiap hari sel tubuh diserang hampir sejuta serangan yang mampu merosakkan DNA manusia. Serangan ini akan merosakkan pengkalan data genetik dan mengganggu fungsi sel dan usia kita. Dengan vivix, DNA akan dilindungi dan diperbaiki selnya.

2) Kerana Vivix mengawal genetik dan seterusnya membantu melambatkan penuaan sel

3) Kerana Vivix membantu meningkatkan tenaga dalam sel

  • Tenaga dalam tubuh ditingkatkan dengan pembentukkan mitokondria baru. (mitokondria nerupakan penjana tenaga dalam tubuh).

4) Kerana Vivix melambatkan pembentukan AGE.

  • Penimbunan AGE (advanced glycation end products) akan menyebabkan kerosakkan sel. Ramuan Vivix yang 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine), mampu melambatkan pembentukkan AGE.

 Kelebihan lain Vivix ialah ia membantu memelihara dan menjaga:

    ✔Kesihatan Jantung

    ✔ Kesihatan Otak

    ✔ Imunisasi Badan

    ✔Kesihatan Sendi

    ✔Perlindungan Antioksida

    ✔ Serta Kesihatan Menyeluruh Tubuh

Bagaimana Vivix dapat memberikan kesan yang begitu baik dan menyeluruh???

Rahsianya kerana Vivix melindungi dan membaikpulih sel DNA kita di samping mengelakkan penimbunan protein AGE dalam badan.

Testimoni Luar Negara:  

InsyaAllah Vivix is the best suplement untuk uols yang ingin kekal cantik, sentiasa nampak muda, bertenaga dan juga suplemen terhebat untuk uols yang menghidap pelbagai penyakit juga. 

Kalau uols atau ibu bapa uols ada menghidap kencing manis, darah tinggi, penyakit jantung dalam satu masa, serta tak mahu telan pelbagai jenis pil, ambillah Vivix Shaklee, insyaAllah uols akan dapat melihat sendiri perubahannya! Juga kalau ada atok nenek yang sering sakit-sakit kaki, nak buat terawih pun dah tak larat sebab sakit kaki sakit badan, cuba lah bagi dia supplement Vivix nih. InsyaAllah kesihatan dia akan lebih baik and beri dia lebih energy pada bulan Ramadhan nih.

Harga? No worries sebab saya akan sentiasa memberikan harga yang terbaik beserta tips and consultation untuk my dear customers :) Untuk mereka yang berniat nak belikan hadiah untuk ibu, ayah, atok, nenek atau sesiapa daripada uols membazir beli hadiah yang entah apa-apa why don't uols belikan something yang lebih bermakna untuk improve kesihatan orang-orang tersayang betul tak?

Till then, have a nice day ahead and selamat menunaikan ibadah dalam bulan Ramadhan.

Assalamualaikum :)




2 feedback(s):

Unknown said...

Assalamualaikum...Lyana,
Mcm berminat...boleh beri mak yg semmgnya ada kencing manis dn darah tinggi...sakit sendi...,bp harga Vivix ni ya? :-)

Lyana Hisham said...
This comment has been removed by the author.


 
Copyright @Lyana Hisham | All Right Reserved
Designed By SF Design Lab | Powered By
Blogger.com